خدمت به فرهنگ شهادت‌طلبی مجاهد خستگی‌ناپذیر می‌طلبد

مشهد-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمت به فرهنگ شهید و شهادت‌طلبی، مجاهد خستگی‌ناپذیر می‌طلبد، با وجود کسالت و  بدون روحیه تلاشگری حرکت در این مسیر به هدف نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه اجلاسیه سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهد افزود:  افراد خسته در این مسیر  نه تنها قادر به رفع مشکلات در حوزه ایثار و شهادت نخواهند بود، بلکه این مسیر را به انتها نیز نخواهد رساند.

وی بیان کرد: افراد ترسو و بخیل به درد کارهای بزرگ این چنینی نمی‌خورند، باید برای رسیدن به کمال آفتهای فردی را زدود.

شکری تحول انسان را منوط به تغییر انگیزه‌های مادی و فردی به انگیزه‌های معنوی دانست و گفت: رسالت ما صیانت از خانواده شهدا است و دیگر اینکه باید از هدر رفت توانمندی‌های کارکنان خود جلوگیری کرده و از شایسته‌گی‌های آنان  پاسداری کنیم.

وی به اقامه نماز در ادارات بنیاد شهید تاکید کرد و گفت: خدا می‌داند هیچ معبدی بهتر از بنیاد شهید برای خدمت به خانواده شهدا و فرهنگ شهید و شهادت وجود ندارد.

استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: مدیریت در شرایط کنونی با وجود کمبود منابع  سخت است و پیروزی در این شرایط سخت شیرین است، مدیریت در شرایط عادی هنر نیست.

یعقوبعلی نظری افزود: در شرایط کنونی جامعه ایثارگری توقعاتی دارند که نمی‌توانیم آنها را برآورده کنیم، همین مساله تبعات و فشارهای فکری برای ما دارد.

وی بیان کرد: ما که خدمتگزاری در این شرایط سخت را پذیرفته‌ایم از خداوند خواستار افزایش ظرفیت برای رفع مشکلات و رفتار شایسته با جامعه هدف خدمت خود هستیم.

بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی شب گذشته و در آستانه تشکیل اجلاسیه سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ۱۰۰ نفر از مسوولان این بنیاد و مدیران کل بنیاد استان‌های کشور به بارگاه منور رضوی مشرف شدند.

همچنین صبح امروز چهارشنبه در راستای برگزاری اجلاسیه سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارگروههای تخصصی با حضور معاونین رییس بنیاد شهید و امورایثارگران در مشهد برگزار شد.  

بر اساس گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی محور شاخص کارگروه معاونت تعاون ارتقا معیشت ایثارگران و محور برنامه کارگروه معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی،  تامین نیروی انسانی، مشکلات ساختاری و اعتبارات می باشد.

همچنین در کارگروه معاونت بهداشت و درمان، بیمه تکمیلی و در کارگروه معاونت توسعه، منابع و برنامه‌ریزی حقوقی و امور مجلس در خصوص بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود بحث و بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha