۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84798789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رهبر انصارالله: متجاوزان به شکست خود یقین پیدا کرده اند

تهران – ایرنا – رهبرانصارالله یمن گفت: متجاوزان به یمن از شکست خود اطمینان دارند زیرا ملت ما به خدا تکیه کرد و آن ها به آمریکا و اسرائیل تکیه کردند.

به گزارش ایرنا از شبکه المسیره یمن، عبدالملک بدرالدین الحوثی روز چهارشنبه دردیدار با بزرگان استان صنعا اضافه کرد: دشمنانی که می خواستند در طول دوهفته تا دوماه کار یمن را یکسره کنند در سال هشتم دچار نا امیدی و سرخوردگی شده اند.

وی افزود: ملت یمن دشوارترین مراحل و بزرگترین چالش ها را پشت سرگذاشت و ائتلاف متجاوزان از یک شکست و ناکامی به شکستی دیگر وارد شدند.

الحوثی بیان کرد: برای دشمنان ما بهتر بود که پس از این همه شکست، دست از تجاوز بردارند ولی آن ها مستکبر و مغرورهستند.

وی گفت: دشمنان باید بدانند که ادامه تجاوز سودی به حال آن ها ندارد و به اهدافشان دست خواهند یافت.

رهبرانصارالله  بیان کرد: ملت ما به کسی تجاوز نکرده است ولی شکار راحت و آسانی نیز برای دیگران نیست و دشمن باید این را درک کند.

الحوثی افزود: دشمن به اقدامات تجاوزکارانه خود ادامه می دهد و درحال تجهیز و آمادگی است و این آشکار است.

وی اضافه کرد: پایتخت بارها با سلاح های ممنوعه هدف قرار گرفت ودشمن با هزینه میلیاردها دلار تلاش کرد آن را اشغال کند ولی ناکام ماند.

الحوثی اظهارکرد: دشمن بارها تلاش کرد با انجام اقداماتی از داخل یا با انجام جنایت هایی وحشتناک اشغال کند ولی ساکنان صنعا برنامه دشمن را نقش برآب کردند.

وی گفت: آن ها از هر اقدامی که می توانستند برای اشغال صنعا دریغ نکردند ولی مردان و دلاورانی با ایمان با تکیه بر یاری خداوند از این کار جلوگیری کردند و امروز نیز هیچ اولویتی بالاتر از مقابله با دشمن و جلوگیری از اشغال آن نیست.

الحوثی با اشاره به فرصت های اقتصادی و توانایی ملت یمن افزود: ملت ما موشک های بالستیک ساخته است که فنآوری آمریکایی هم از مقابله با آن ناتوان است آیا نمی تواند به جای واردات، برخی نیازهای خود آن را در داخل تولید کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha