سفر استاندار مازندران به شهرستان چالوس لغو شد

ساری - ایرنا - سفر شهرستانی سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به شهرستان چالوس که قرار بود فردا، پنجشنبه دوم تیر ماه ۱۴۰۱ انجام شود، به دلیل کسالت استاندار به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در چهارمین سفر شهرستانی خود همراه با معاونین و مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان قصد داشت، روز پنجشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۱ به شهرستان چالوس سفر کند که بدلیل کسالت استاندار مازندران، این سفر به زمان دیگری موکول شد.

 استانداری مازندران ضمن قدردانی از مردم چالوس که زمینه این سفر را با روحیه مهمان‌نوازی و در جهت توسعه شهرستان تدارک دیده بودند و پوزش از مساله پیش آمده،اعلام کرد : به امید خداوند بزرگ، بزودی این سفر با برنامه‌های تمهید شده با حضور استاندار و مدیران ارشد استان برگزار خواهد شد.

روابط عمومی استانداری مازندران همچنین ناکید کرد که سفر حسینی پور به شهرستان چالوس (قدمگاه شهیدان والامقام) بنحو مقتضی مجددا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیشتر استاندار مازندران طی روزهای ششم و نوزدهم خرداد ماه به ترتیب در اولین و دومین سفر شهرستانی به گلوگاه و فریدونکنار سفر کرده بود.

چالوس یکی از شهرستان‌های ساحلی استان مازندران است که براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۱۱۶ هزار و ۵۴۲  نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha