بازدید میدانی وزیر کشور از محله‌های شمالی شهر بجنورد

بجنورد- ایرنا- وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه با حضور در مسیل ها و محله های شمالی بجنورد مرکز خراسان شمالی، ضمن دیدار با برخی اهالی، از نقاط مختلف این مناطق بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی در این بازدید از مسیل های ورودی به گلستان شهر و سوله بحران دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این طرح ها قرار گرفت.

دیدار چهره به چهره مردمی، دیدار با خانواده شهدا و بازدید از مناطق حاشیه نشین از برنامه های دیگر وزیر کشور به خراسان شمالی است.

 رییس جمهور در بیست و ششمین سفر استانی، صبح امروز پنجشنبه، دوم تیرماه وارد استان خراسان شمالی شد.

دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به خراسان شمالی است.

رییس جمهور را در این سفر وزرای کشور، نیرو، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان محیط زیست، معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کنند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.  

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha