۴ تیر ۱۴۰۱، ۷:۳۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84800021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندارد پنج حوزه فعالیت بخش خدمات در کردستان تدوین می شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل استاندارد استان کردستان گفت: پنج حوزه فعالیت در بخش خدمات شامل پستی، ورزشی، مدارس ابتدایی، گردشگری و خدمات توانبخشی (خانه سالمندان) به عنوان اولویت های این اداره کل در استانداردسازی خدمات تعیین شد.

ژیلا یزدانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های اجرایی و رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد ایران در استانداردسازی خدمات در سال ۱۴۰۱  مبتنی بر سند تحول دولت مردمی و براساس اسناد قانونی از جمله تبصره یک ماده‌ سه قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و ماده‌ ۱۷ همان قانون، پنج حوزه‌ فعالیت در استاندارد سازی خدمات تعیین شده است.  

وی اضافه کرد: خدمات پستی، ورزشی، مدارس ابتدایی، گردشگری و خدمات توانبخشی (خانه سالمندان) در استانداردسازی خدمات در اولویت سازمان و به تبع اداره کل استاندارد استان قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد کردستان افزود: بر اساس قانون مذکور همه دستگاه های اجرایی تابعه قوه مجریه موظف هستند مقررات فنی حوزه مربوطه به خود را با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی تدوین و اجرا و سازمان ملی استاندارد ایران موظف است بر فرایند تدوین و حسن اجرای آن نظارت کند.

در حال حاضر ۴۱۰ واحد تولیدی استان کردستان با ۹۵۶ فرآورده تحت پوشش استاندارد هستند و از این تعداد ۶۶ درصد این فرآورده ها پروانه معتبر استاندارد دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha