۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84800219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهاباد: فرهنگ صلح و سازش در جامعه باید احیا شود

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه آمار پرونده‌های تشکیل شده در مراجع قضایی زیبنده شهرستان نیست، گفت: فرهنگ صلح و سازش در جامعه باید احیا شود.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز این هفته افزود: بسیاری از اختلاف‌ها با عنایت شوراهای حل اختلاف و همچنین فرهنگ ریش سفیدی قابل حل بوده و نیاز به تشکیل پرونده و فشار مضاعف به مجموعه قضایی نیست.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضایی ادامه داد: هرچقدر فرهنگ صلح و سازش توسط ریش سفیدان، اطرافیان و افراد فرهیخته جامعه گسترش پیدا کند، منجر به کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری خواهد شد و رضایت خداوند را بدنبال دارد.

امام جمعه مهاباد اظهار کرد: از دستگاه قضایی و قضات که در تلاش برای احیای حق بوده و فریب ثروت و مال دنیا را نمی‌خورند، قدردانی کرده برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

ماموستا امامی در ادامه با اشاره به پنجم تیر روز مبارزه با مواد مخدر گفت: منطقه ما ترانزیت انتقال انواع مواد مخدر به عرصه جهانی بوده و ضروری است خود و اطرافیان خود را برای آلوده نشدن به این بلای خانمان سوز محافطت کنیم.

وی از تلاش‌های نیروی انتظامی و شهدای مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و ادامه داد: طی یک هفته گذشته تنها در یک مورد بیش از ۵۰ کیلوگرم هروئین کشف شده که می‌توانست گریبان ۵۰ هزار خانواده را بگیرد.

ماموستا امامی همچنین ضمن تبریک روز اصناف از بازاریان و کسبه با وجدان که با انصاف با مردم معامله و داد و ستد می‌کنند، قدردانی کرد.

امام جمعه مهاباد در انتها فوت «علی صدرالدینی» پدر شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس این شهرستان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته میز خدمت قوه قضایی با حضور رییس دادگستری و دادستان مهاباد به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha