۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84800419
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: قوه قضاییه بدون مماشات با مفسدان برخورد کند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: قوه قضاییه باید با قوت و قدرت نسبت به برخورد قضایی با مفسدان اقدام کند و در مقابل همه نوع فساد ایستادگی و مفسدان را به اشد مجازات برساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: قوه قضاییه باید همچون گذشته با قدرت پرچمدار مبارزه با فساد باشد.

وی خواستار کاهش هزینه‌های سنگین دادرسی شد و افزود: رئیس قوه قضاییه این نوید را داده که هزینه‌های دادرسی کاهش خواهد یافت و در برخی موارد باید مقابل هجمه‌های فرهنگی با قدرت بایستد.

امام جمعه ملایر همچنین با تاکید بر برخورد با اراذل و اوباش، سگ‌گردانی، کشف حجاب در داخل خودرو، گفت: رضایت عمومی باید در حوزه اجتماعی و مسائل فرهنگی جلب شود.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در هفتم تیر و روز قوه قضاییه، افزود: این همه عزت و قدرت کنونی نظام، حاصل انقلاب اسلامی و نیت پاک یاران امام(ره) است.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به اقدامات خوب و کاربردی دولت سیزدهم از مهار کرونا تا بیمه بیش از پنج میلیون نفر، افزایش ۹۶ درصدی صادرات و تقویت تعامل با کشورهای دنیا طی هشت ماه گذشته، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی از سوی دولت انجام شده که نیاز به مدیریت اجرایی قویتر دارد.

وی با بیان اینکه گرانی عوامل‌های دیگری دارد، خواستار تشدید نظارت‌های دولت شد و گفت: چنانچه نظارت قویتر و بهتر باشد، برنامه‌های خوب دولت نیز در اجرا موفق خواهد شد.

خطیب جمعه ملایر جهاد تبیین را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به سه جهاد جان، مال و زبان، افزود: در تمامی زمینه‌ها باید اهل جهاد باشیم.

حجت الاسلام برقراری در ادامه به پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی و عمده در این زمینه‌، خرده فروشان مواد مخدر است که زندگی مردم و جوانان را به خطر انداخته‌اند و برخوردها باید در این زمینه جدی‌تر و بازدارنده‌تر باشد.

امام جمعه ملایر همچنین به فرار سیدن ایام حج اشاره کرد و افزود: نیاز است حجاج از این فرصت مغتنم استفاده کنند و برای سر و سامان پیدا کردن جوانان در حوزه اشتعال، مسکن و ازدواج و مسایل فرهنگی کشور دعا کنند و از خرید از بازارهای عربستان جلوگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha