۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در سفر رییسی به خراسان شمالی مصوب شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل دفترفنی استانداری خراسان شمالی گفت: سفر آیت الله رییسی به استان برکات زیادی در حوزه عمران به همراه داشت به طوری که ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافت.

مصطفی وثوقی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این سفر با تامین یکهزار و ۸۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های وزارت نیرو موافقت شد که امید می رود اتفاقات خوب در آبرسانی، برق رسانی و اجرای پروژه های خدمات رسانی بیفتد. 

وی گفت: همچنین در این سفر با تامین یکهزار و ۸۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های وزارت نیرو موافقت شد که امید می رود اتفاقات خوب در آبرسانی، برق رسانی و اجرای پروژه های خدمات رسانی بیفتد. 

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی افزود: همچنین برای توسعه بخش کشاورزی استان ۲ هزار میلیارد تومان اختصاص یافت 

وثوقی خاطرنشان کرد: برای حوزه راه هم چهار هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت که یکهزار میلیارد تومان از این میزان مربوط به محورهای روستایی است. 

وی تصریح کرد: در این سفر ۸۰۰ میلیارد تومان به پروژه راهسازی بجنورد-جنگل گلستان و ۸۰ میلیارد تومان به فرودگاه بجنورد اختصاص یافت.

وی گفت: در این سفر ۸۰ میلیارد تومان برای بیمارستان راز در شهرستان مرزی راز و جرگلان و ۸۰ میلیارد تومان به بیمارستان پورسینا در شهر آشخانه اختصاص یافت 

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن ۱۰۰ میلیارد تومان به تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی استان اختصاص یافت.  

رییس جمهور در بیست ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح روز پنجشنبه ۲ تیر به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت وارد استان خراسان شمالی شد.
آیت الله رییسی را در این سفر وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر نیرو، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت رییس جمهور را همراهی کردند.

بازدید از تعدادی طرح‌ های اقتصادی و عمرانی، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم و نخبگان، همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رییس جمهور به خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha