برق ۳۸ اداره پرمصرف آذربایجان‌غربی قطع شد/در صورت تکرار، اسامی ادارات رسانه‌ای می‌شود

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به جدیت این شرکت برای جلوگیری از مصرف زیاد در ادارات استان گفت: برق ۳۸ اداره پرمصرف استان در همین راستا قطع شده است.

طاهر کیامهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای وصل مجدد برق این ادارات بالاترین مقام دستگاه مربوطه باید تعهد داده و در صورت تکرار، اسامی آن‌ها از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: همه ادارات باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد نسبت به روز مشابه سال قبل در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری کاهش دهند.

وی اظهار کرد : در غیر این صورت اخطار قطع برای آن‌ها صادر و در صورت ادامه با قطع برق مواجه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح کاهش ساعات کار ادارات به منظور صرفه جویی در مصرف برق، بیش از ۳۱۰ اخطاریه قطع برق به دستگاه های اجرایی در سطح استان صادر شده است.

کیامهر گفت: تاکنون ۹۲۲ اداره در سطح استان مورد بازدید اکیپ نظارتی این شرکت قرار گرفته است که این روند همچنان ادامه دارد.

وی با قدردانی از مشترکانی که احساس مسوولیت کرده و با برنامه پیک بار تابستان ۱۴۰۱ همکاری دارند، افزود: رعایت الگو و صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات اوج بار، بهره مندی همگان از برق را فراهم می کند.

به گزارش ایرنا، ۱۷ هزار و ۷۰۰ مشترک عمومی اداری در سطح آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد ۵۳۶ مشترک رویت پذیر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha