نمایش «شهر نقاشی» جشنواره بین المللی تئاتر کودک در ملایر به روی صحنه رفت

همدان- ایرنا- نمایش «شهر نقاشی» در قالب جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر و با حضور پرشور کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر روز شنبه با اشاره به میزبانی ملایر از برخی نمایش های جشنواره تئاتر کودک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایش شهر نقاشی امروز و فردا به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان ملایری در ۲ سانس ساعت‌های ۱۰ و ۱۱ صبح در سالن آمفی تئاتر فرهنگی و هنری ارشاد اجرا می‌شود.

حجت الاسلام «طالب ترکاشوند» افزود: این نمایش کاری از گروه نمایشی لبخند همدان، به کارگردانی «مصطفی بیگی» و نویسندگی «سپیده دبیری» است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: آهنگسازی این نمایش کودکانه را «مهدی فتحی» و طراحی دکور را «منیرالسادات قاضی‌زاده» بر عهده دارند.

حجت الاسلام ترکاشوند ادامه داد: مهری آذیش، نعیمه حامیان، دیبا بیگی و زهرا دلاور در نمایش «شهر نقاشی» ایفای نقش می‌کنند.

به گفته وی، کودکان و نوجوانان ملایری می‌توانند در روزهای شنبه و یکشنبه در ۲ سانس ساعت ۱۰ و ۱۱ به صورت رایگان با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، به تماشای این نمایش شاد و کودکانه بنشینند.

به  گزارش ایرنا، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری امیر مشهدی عباس از یکم تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۱ با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

این جشنواره با حضور ۷۰ گروه نمایشی داخلی و خارجی برگزار می شود، ۵۰۰ اثر از گروه های نمایشی داخلی و خارجی به جشنواره ارائه شد که پس از داوری اولیه ۷۰ گروه نمایشی به این دوره از جشنواره راه یافتند.

در این دوره از جشنواره گروه های نمایشی از پنج کشور ایتالیا، یونان، ارمنستان، ترکیه و عراق حضور دارند و با دیگر راه یافتگان به این رویداد رقابت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha