۳۰ میلیارد ریال به کانون های مساجد خراسان شمالی در سفر رییس جمهور مصوب شد

بجنورد- ایرنا- مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار حمایتی از فعالیت های کانون های مساجد این استان در سفر هیات دولت مصوب شد.

هاشم شیرازیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سفر پربرکت هیات دولت به این استان که پنجشنبه، دوم تیرماه  انجام شد با پیگیری های انجام شده پیش از آن، مبلغ ۳۰میلیارد ریال برای حمایت از کانون های مساجد استان مصوب شد.

وی افزود: این مبلغ برای تعمیر و تجهیز کانون ها و برنامه هایی از این دست مصوب شده و که پس از این اختصاص می یابد.
وی گفت: همچنین مکاتبه با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعلام موافقت این معاونت، برای حمایت از طرح های آموزشی این ستاد استانی با موضوع آموزش و ارتقای آگاهی سواد رسانه و نیز تربیت هر مسجد یک خبرنگار است.
مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی گفت: هم اکنون نیز طرح هایی همچون «محله های دوستی»  طرح آموزش خبرنگاران و حیات طیبه در محور فعالیت های اوقات فراغت تابستانی در سراسر استان در دست اجرا است که امیدواریم با اجرای برنامههای مذکور اوقات فراغت پربار و اثر بخشی در پایگاه های کانون های مساجد رقم بخورد.

رییس جمهور در بیست ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح روز پنجشنبه ۲ تیر به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت وارد استان خراسان شمالی شد.
آیت الله رییسی را در این سفر وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر نیرو، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت رییس جمهور را همراهی کردند.

بازدید از تعدادی طرح‌ های اقتصادی و عمرانی، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم و نخبگان، همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رییس جمهور به خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده بود.

خراسان شمالی دارای هزار و ۱۰۰ مسجد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha