۱۲۳ معتاد متجاهر در شیراز جمع آوری شدند

۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۲
کد خبر: 84801463
۱۲۳ معتاد متجاهر در شیراز جمع آوری شدند

شیراز-ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از اجرای طرح برخورد با عاملان توزیع و جمع آوری مواد مخدر در شیراز خبر داد و گفت: ۱۲۳ معتاد متجاهر از سطح کلانشهر شیراز جمع آوری شدند.

سرهنگ سید جواد رضوی روز شنبه در این باره گفت: در راستای افزایش احساس امنیت و رضایت شهروندان، شناسایی و جمع آوری معتادان کارتن خواب و متجاهر با محوریت مواد مخدر در چند نقطه شهرستان شیراز اجرا شد.

وی با اشاره به جمع آوری ۱۲۳ معتاد متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کارکنان انتظامی شیراز، افزود: در این طرح ۱۳ خرده فروش نیز دستگیر و در بازرسی بدنی و همچنین پاتوق آنان ۴ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

رضوی با بیان اینکه در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر قرار داریم و طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در استان فارس به صورت مستمر اجرا می‌شود، گفت: هدف از این طرح پیشگیری از سرقت‌های خرد که عمدتا توسط معتادان متجاهر صورت می‌گیرند بوده و از شهروندان درخواست می‌شود ضمن کسب دانش نسبت به تبعات و زیان‌های بی شمار مصرف این بلای خانمان‌سوز، بیش از پیش در امر پیشگیری از اعتیاد مراقب فرزندان خود باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha