۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 930
کد خبر: 84802137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کانون پرورش فکری قم نیازمند فروشگاه عرضه محصولات است

قم- ایرنا- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: این کانون مرکز و فروشگاهی برای ارائه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری چون کتاب و اسباب بازی ندارد و این موضوع یک نقطه ضعف برشمرده می شود.

محمد غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: محصولات فرهنگی کانون از جمله کتاب و اسباب بازی نشان معتبری برای خانواده ها هستند و کانون پرورش فکری اولین جایی است که والدین بدون دغدغه در آن به دنبال محصولات فرهنگی هستند.

وی ابراز داشت: بر خود لازم می دانیم فروشگاه مناسب و در شان قم برای ارائه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم.

وی در مورد نحوه حمایت از ایده پردازان تولید اسباب بازی نیز گفت: در مورد ایده ها، پیام های زیادی به دست ما می رسد که ایده پردازان و تولید کنندگانی که حتی در جشنواره های اسباب بازی مقام آورده اند و یا ایده ثبت شده دارند خواستار حمایت کانون پرورش فکری برای تولید محصولشان هستند.

غفاری ادامه داد: دست استان ها در تولید و حمایت از تولید اسباب بازی از سوی کانون در مرکز بسته شده و تولید کنندگان باید به ستاد مرکزی کانون متصل شوند.

وی افزود: جشنواره اسباب بازی که هر سال توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود فرصت خوبی است که تولیدکنندگان و ایده پردازان استان محصولات خود را معرفی کنند.

وی یادآور شد: آن چنان که باید و شاید نمی توانیم از تولید اسباب بازی در استان حمایت مادی کنیم و تولید به صورت متمرکز در سطح ملی دیده شده است.

حدود پنج هزار کودک و نوجوان قمی از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برخوردار هستند./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha