مسابقات آزاد مهارت چرم‌دوزی استان سمنان در شاهرود برگزار شد

شاهرود – ایرنا - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود گفت: ۱۵ نفر از شهرهای شاهرود، بسطام، دامغان، سمنان و کلاته خیج در مسابقات آزاد مهارت چرم‌دوزی شرکت کردند.

فاطمه زُهرابی روز یکشنبه در حاشیه مسابقات آزاد مهارت چرم‌دوزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات آزاد مهارتی چرم‌دوزی به صورت تک رشته با حضور افراد از سراسر استان سمنان در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود از ساعت ۸ صبح تا عصر امروز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه طرحی به شرکت‌کنندگان داده شد تا طی هشت ساعت آن را پیاده کنند، ادامه داد: در پایان ساعت مقرر با حضور داورانی که از مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان، کارها ارزیابی و به نفرات برتر هدایایی تقدیم شد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این مسابقه معرفی سرمایه انسانی توانمند، ایجاد ارتباط بین افراد مهارت آموخته و بازار فروش و همچنین فرصتی برای ترویج مسابقات آزاد و ملی مهارت است.

زُهرابی با اشاره به اینکه مسابقات آزاد تک مرحله‌ای پیش زمینه‌ای برای ایجاد انگیزه در مهارت آموختگان به منظور شرکت در مسابقات ملی مهارت است، اظهار داشت: مسابقات آزاد مهارت استان در رشته‌های متفاوت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چرم دوزی یکی از رشته‌های مهم مرکز فنی و حرفه ای خواهران شاهرود است، افزود: مربیان این مرکز سالیان زیادی است که در این رشته کارآموزان بسیار خوبی را آموزش دادند و اکنون بیشتر آنها در بازار کار موفق هستند.

شهرستان شاهرود دارای پنج مرکز فنی و حرفه‌ای، برادران، خواهران، مرکز آموزش تخصصی کشاورزی، مرکز ارتقای مهارت شهرک صنعتی و مرکز ۲ منظوره بیارجمند است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha