۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹
کد خبر: 84802437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مزار شهدای مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی عطرافشانی شد

مشهد- ایرنا- آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از جانبازان و خانواده‌های این شهدا ، روز یکشنبه همزمان با نخستین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر در مشهد انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به همراه رییس عقیدتی سیاسی و رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی پس از مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا در بهشت‌ رضای مشهد، با خانواده شهید "مرتضی مهرورزی" که در عرصه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسید و همچنین جانباز گرانقدر "محمود رجبیان" دیدار کردند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در این دیدار گفت: آسایش و امنیت امروز جامعه از مجاهدت و دلاور مردی‌های بزرگ مردانی است که در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند. یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر را گرامی می‌داریم و به ارواح مطهر آنها درود می‌فرستیم.

محمد حسین صالحی افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران وظیفه مسوولان و اقدامی ضروری به شمار می‌رود، زیرا این شهدای والا مقام جان خود را در راه حفظ، آرامش و امنیت جامعه تقدیم کرده‌اند و بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.

خراسان رضوی ۴۰۰ شهید مبارزه با مواد مخدر و با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس، ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده را در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha