۵ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۲
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84802872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ریشه کنی مواد مخدر نیازمند اجماع همگانی و کار جهادی است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت:  ریشه کنی مواد مخدر نیازمند اجماع همگانی و کار جهادی است  و سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مواد مخدر نصب العین همه متولیان و دست اندرکاران امر قرار گیرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در حاشیه نشست سالروز مبارزه با مواد مخدر از تلاش ها و اقدامات همه دستگاه های ستادی، اجرایی، نظامی، امنیتی و قضایی قدردانی کرد و اظهار داشت: با همفکری و جهاد همگانی در سایه توجهات امام عصر ( عج ) و هدایت رهبر فرزانه انقلاب و راهبردهای دولت مردمی و خدمتگذار قدم های مثبتی در راستای ریشه کن شدن این پدیده شوم و خانمان سوز برداشته شده است.

وی‌ در ادامه سالروز مبارزه با مواد مخدر را فرصتی مغتنم برای همراهی و همکاری آحاد جامعه، نخگبان، علما، ورزشکاران، رسانه ها و غیره سازمان های مردم نهاد در راستای تحقق شعار «همه با هم نه به اعتیاد» دانست و افزود: اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها امروز به یک معضل جدی اجتماعی گریبانگیر همه جوامع بشری در حوزه های مختلف شده است و برای ریشه کنی آن نیازمند کار جهادی است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار سرلوحه قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مواد مخدر توسط مسوولان شد و گفت: رهبر معظم انقلاب از اعتیاد بعنوان مادر آسیب های اجتماعی تعبیر نمودند و مبارزه با آن را یک جهاد بزرگ و یک حرکت بسیار عمیق در راه پیشرفت ملت ایران دانسته‌اند.

بهرام نیا با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و جانفشانی‌های سه هزار ۸۴۶ شهید والامقام، بیش از ۱۲ هزار جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر در کشور، افزود: یاد و خاطره ۱۵ شهید مبارزه با مواد مخدر در استان را گرامی میداریم و و بر روان پاک این عزیزان نیز درود میفرستیم.

گفتنی است در پایان این نشست از فعالین عرصه مبارزه با مواد مخدر تجلیل بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha