جنایت‌های ضدحقوق بشری آمریکایی‌ها برای مردم به درستی تبیین شود

همدان-ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: جنایت‌های ضد حقوق بشری آمریکایی‌ها علیه ملت ایران، نظام و انقلاب برای مردم به ویژه نسل جوان درست تبیین شود تا آنها با ماهیت واقعی آنها آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «سید محمدحسن فاضلیان» روز دوشنبه در اجتماع منتخبین پیام آوران ایثار همدان به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با تاکید بر اینکه به نمایش گذاشتن چهره واقعی آمریکا تکلیف همه ماست تا مردم جهان را با ظلم ها، ستمگری ها و جنایت های آنان آشنا کنیم افزود: باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های تبلیغی، فرهنگی، رسانه‌ای به روشنگری و افشای چهره پلید و پرونده سیاه مدافعان دروغین حقوق بشر آمریکایی پرداخت.

وی اظهار داشت: اگر جامعه بشری با جنایت ها و خیانت های آمریکای جهان خوار آشنا شود، ادعای حمایت از حقوق بشر او رنگ می بازد و جامعه جهانی باور می کند که تمام حرف های او در این موضوع دروغ است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: همه مسئولان و کارشناسان ضمن بازخوانی و بازنشر مواضع، بیانات ضداستکباری و منویات روشنگرانه و ضدتروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی به افشای جنایات و خیانت‌های آمریکا علیه ملت ایران بپردازند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این هفته فرصتی مناسب برای مرور، تبیین و تشریح جنایت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه کشور و ملت ایران، نظام و انقلاب برای قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان کشور است. 

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه بیش از ٢٠ عنوان برنامه در سطح استان با عنوان برنامه‌های تبیینی، تبلیغی، فرهنگی و هنری در فضای حقیقی و مجازی به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اجرا می‌شود افزود: برگزاری بزرگداشت شهید حیدری در شهرستان نهاوند، برگزاری مراسم هفته حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر روز هشتم تیرماه در مسجد مهدیه و بزرگداشت مراسم بزرگداشت شهدای هشتم هفتم تیر در شهرستان ملایر از برنامه های شاخص‌ این هفته است.

جنایت‌های ضدحقوق بشری آمریکایی‌ها برای مردم به درستی تبیین شود

وی شعار این هفته که از ششم تیرماه آغاز می‌شود را حقوق بشر آمریکایی، ترور، تحریم و تحوش عنوان کرد و افزود: مراسم بزرگداشت شهدای حادثه بوئینگ ۷۹۷ و شهادت امام جواد (ع) در حوزه علمیه همدان ساعت ۱۰ صبح نهم تیرماه، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه دهم تیرماه، برگزاری نمایشگاه عکس و شب شعر در خصوص هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم همیشه در صحنه جنایات استکبار جهانی حاصلی جز رسوایی نداشته است.  

به گفته وی اقدامات تروریستی و جنایات ضد حقوق بشری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به ویژه شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی  و به شهادت رساندن ۲۹۰ نفر در ۱۲ تیرماه سال ۶۷  بر هیچ کس پوشیده نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است و با این همه جنایت، ظلم، طغیان و خیانت حق ندارد از حقوق بشر حرف بزند. 

حجت الاسلام فاضلیان گفت: نامگذاری این هفته به دلیل بروز حوادثی در دهه ۶۰ از جمله سوء قصد به مقام معظم رهبری، بمباران شیمیایی سردشت توسط صدام در سال ۶۶، شهادت رییس زندان اوین در سال ۶۰، شهادت آیت الله صدوقی؛ نماینده امام و امام جمعه یزد، بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی و شلیک مستقیم به هواپیمایی ایرباس جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا و شهادت ٢٩٠ مسافر و  خدمه این هواپیما بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در ایران از سوی آمریکای جنایتکار و یا ایادی آن ترور شده اند که بسیاری از آنها زن و کودک هستند.

در پایان این مراسم از راویان برتر ایثار استان همدان تجلیل شد.

ششم تا دوازدهم تیرماه به تدبیر رهبر معظم انقلاب هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شد تا هر ساله در این هفته فرصت مناسبی برای افشای جنایات آمریکا فراهم شود.

در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ بر اثر انفجار بمب در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تهران ۷۲ تَن از یاران انقلاب به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha