۷ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84804355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در زنجان گشایش یافت

زنجان – ایرنا – نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با حضور فرماندار شهرستان زنجان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر گشایش یافت.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان شامگاه دوشنبه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی تا ۱۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان دایر خواهد بود.

سید رضا قندیلی افزود: نمایشگاه ویترین اقتصادی هر استان محسوب می‌شود و هرچقدر بتوانیم نمایشگاه‌های تخصصی بیشتری در سطح استان برگزار کنیم قطعاً به پویا شدن اقتصاد استان زنجان کمک می‌کند. از سوی دیگر برگزاری هر نمایشگاه به طور مستقیم و غیرمستقیم به ایجاد اشتغال در استان کمک شایانی می‌کند که انتظار می‌رود مسئولان اقتصادی استان با نمایشگاه هماهنگی تنگاتنگی داشته باشند.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، زنجان و همدان برگزار می‌شود.

قندیلی اظهار داشت: در برگزاری این نمایشگاه، اهدافی همچون ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین‌ تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان زنجان توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا برن حق انتخاب متشری دنبال می‌شود.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی تا دهم تیرماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۲:۳۰ برای بازدید و خرید عموم علاقه مندان دایر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha