به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل ، کاظم دبیر روز چهارشنبه اظهار کرد: با اجرای نظام آراستگی کارکنان احساس خوبی از محیط کار خود دارند و تصویر روشنتری از سازمان در محیط بیرون از آن ایجاد میشود.
وی گفت: اجرای نظام آراستگی موجب افزایش بهرهوری، بهبود کیفیت، کاهش هزینه، انجام بموقع تعهدات، افزایش میزان ایمنی در محل کار و افزایش انگیزه در روحیه کارکنان میشود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اجرای نظام آراستگی محیط کار را مستلزم صرف هزینه دانست و افزود: چه بسا که برخی مدیران و کارکنان پیادهسازی این طرح آن را امری غیرضروری بدانند. اما این رویکرد با کمترین هزینه ممکن بیشترین نتایج در بهبود محیط کار را به ارمغان خواهد آورد.
وی افزود: هر چیزی در محل کار باید یک مکان مشخص داشته باشد و در واقع هر چیزی باید سر جای خودش باشد. در این مرحله باید اقلام را دستهبندی کنیم تا به راحتی بدانیم که هر چیزی در کجا قرار دارد.
نظر شما