۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84806977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت اثر به جشنواره تئاتر "اویان" اردبیل راه یافت

اردبیل - ایرنا - هیات داوران جشنواره تئاتر خیابانی "اویان" اردبیل در نهایت هفت اثر را برای حضور در مرحله نهایی این جشنواره برگزیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هیات بازبینی جشنواره استانی تئاتر خیابانی اویان روز پنجشنبه طرح‌ها و متون نمایشی راه یافته به این جشنواره را اعلام کردند که از جمله شامل "گمشده" به نویسندگی و کارگردانی حسن ملکی از اردبیل و "ترسه یول" به نویسندگی و کارگردانی شیرزاد عسگری از خلخال است.

همچنین "اندر احوالات تخم‌مرغ و خانواده‌اش" نوشته سلمان شفیعی از خلخال و محمد رزمی از پارس‌آباد، "نوشدارو قبل از مرگ سهراب" نوشته مهدی صالحیار و کارگردانی یاشار هاشمی از پارس‌آباد، "ساز بی ساز" با نویسندگی و کارگردانی کاظم جهانگیرزاده از مشگین‌شهر، " سوسموش لاله" به نویسندگی و کارگردانی بهمن محیطی از خلخال و "من نمی‌خواهم آدم خوبی باشم" نوشته مجید حاتمی و با کارگردانی سینا نوروزی از اردبیل از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره هستند.

شهرام پوردنیا، عباس جاهد و مجید برجعلی‌زاده با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به عنوان اعضای هیات بازبین آثار جشنواره استانی تئاتر خیابانی اویان انتخاب شده بودند.

در مجموع ۱۹ طرح و متن نمایشی از شهرستان‌های گرمی، خلخال، بیله‌سوار، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و اردبیل به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی اویان استان اردبیل به همت موسسه فرهنگی و هنری فریاد کیمای هنر و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha