لغو رزمایش بانوان رزمی کار ایلام بدلیل ناهماهنگی در برگزاری مسابقه فوتبال

ایلام - ایرنا - ناهماهنگی های پیش آمده در خصوص برگزاری یک مسابقه فوتبال، موجب لغو همایش بزرگ رزمی کاران شهرستان ایلام و حومه به مناسبت آزاد سازی مهران شد.

َبه گزارش خبرنگار ایرنا، با وجود مکاتبات و برنامه ریزی های انجام گرفته قبلی هیات رزمی استان با اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان ایلام، مقرر شده بود که روز جمعه راس ساعت ۱۸ این همایش رزمی در چمن فوتبال مجتمع ورزشی تختی ایلام برگزار شود.

بالغ بر ۳۰۰ رزمی کار، مربی و خانواده های ورزشکاران از شهرستان های ایلام و چوار از ساعت ۱۷ به تدریج به مجموعه ورزشی تختی محل برگزاری رزمایش آمدند تا برنامه ساعت ۱۸ آغاز شود.

طبق برنامه ریزی قبلی مقرر شده بود این رزمایش ورزشی راس ساعت ۱۸ در زمین فوتبال تختی برگزار شود اما حضور تیم های فوتبال نوجوانان ایلام و دهلران در زمین فوتبال باعث بروز ناهماهنگی و در نتیجه نارضایتی هیات رزمی، ورزشکاران و خانواده های آنها شد.

باوجود رایزنی های متعدد هیات رزمی و ورزش و جوانان شهرستان ایلام با هیات فوتبال مبنی بر لغو یا تغییر ساعت یا تغییر چمن مسابقه فوتبال، اما این رایزنی ها به نتیجه نرسید و مسابقه فوتبال راس ساعت ۱۸ در چمن مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

با وجود نزدیک به ۲ ساعت سرگردانی ورزشکاران و خانواده های آنها در محوطه مجموعه ورزشی در زیر نور شدید آفتاب و گرمای هوا در نهایت مقرر شد همایش رزمی کاران در خانه ژیمناستیک برگزار شود اما به علت کوچک بودن و گرمای زیاد خانه ژیمناستیک و نداشتن سیستم تهویه هوای مناسب با نظر اعضای هیات رزمی همایش بزرگ رزمی کاران به مناسبت گرامیداشت آزاد سازی مهران در میان سرخوردگی ورزشکاران، مربیان و خانواده های آنها لغو شد.

در این بین ناراحتی و اعتراض  ورزشکاران به ناهماهنگی رخ داده از سوی هیات فوتبال به علت اینکه از هفته های گذشته در تمرینات فشرده آمادگی اجرای برنامه های رزمی در این همایش ورزشی بودند و والدینی که وقت گذاشته و به امید دیدن برنامه رزمی فرزند خود آمده بودند قابل توجه بود.

هیات فوتبال بانی اصلی ناهماهنگی برنامه امروز بود

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام که در پی اعتراض هیات رزمی در محل مجموعه ورزشی تختی حضور یافته بود در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای همایش رزمی کاران طی مکاتبات و جلسات انجام گرفته قبلی برای امروز برنامه ریزی شده و در جدول برنامه های اداره کل و شهرستان گنجانده شده بود.

جلال رستمی افزود: اما هیات فوتبال بدون هماهنگی با ورزش و جوانان شهرستان اقدام به برنامه ریزی برای اجرای مسابقه فوتبال کرده بود و ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه و بعد از اعتراضات هیات رزمی متوجه برگزاری مسابقه فوتبال در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی شدیم.

وی گفت: هیات فوتبال در این زمینه هیچ پاسخ و توضیح شفاف و صریحی را هنوز ارائه نداده و با رییس این هیات و برگزارکنندگان این مسابقه فوتبال که بدون اطلاع و هماهگی با اداره ورزش و جوانان بوده برخورد خواهد شد.‌

رستمی یادآور شد: هیات فوتبال بانی اصلی بروز این ناهماهنگی پیش آمده است و مدیرکل ورزش و جوانان نیز در جریان ماجرای امروز قرار گرفته و موضوع در دست پیگیری است.

وی اضافه کرد: هیات فوتبال یا هر رشته ورزشی برای انجام مسابقات یا همایش های ورزشی از قبل مکاتبات و برنامه ریزی های لازم را با شهرستان انجام می دهند اما هیات فوتبال بدون اطلاع اداره ورزش و جوانان شهرستان اقدام به برگزاری مسابقه کرده بود.

وی تاکید کرد: امروز چمن مجموعه ورزشی تختی به مناسبت آزاد سازی مهران برای برنامه های متعددی غیر از فوتبال در نظر گرفته شده بود که یکی از برنامه ای فوق، اجرای رزمایش ورزشی دختران رزمی کار بود.

فاطمه برزردی نایب رئیس هیات رزمی استان باوجود رایزنی و تلاش مکرر مبنی بر لغو مسابقه فوتبال و اجرای رزمایش ورزشی هیات رزمی اما به علت عدم حصول نتیجه به خاطر همکاری نکردن هیات فوتبال، ضمن عذر خواهی از ورزشکاران و خانواده های آنها، بر پیگیری علت ‌ناهماهنگی پیش آمده امروز تاکید کرد.

شهریار نصیری مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نیز از پیگیری این موضوع توسط حراست اداره کل خبر داد.

به گزارش ایرنا، در این رزمایش ورزشی قرار بود بانوان ورزشکار رشته های نینجوتسو، نینجارنجر، دفاع شخصی و کیک بوکسینگ در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قرار بود ویژه برنامه آزاد سازی مهران را اجرا کنند.

بین یک هزار تا هزار و ۵۰۰ نفر ورزشکار زن و مرد سازمان یافته در رشته های مختلف هیات رزمی فعالیت ورزشی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha