۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۸:۳۳
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 84808299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زلزله ادارات کیش را به تعطیلی کشاند

۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۸:۳۳
کد خبر: 84808299
زلزله ادارات کیش را به تعطیلی کشاند

کیش - ایرنا - در پی وقوع زلزله های بامداد شنبه استان هرمزگان با تصمیم ستاد مدیریت بحران اداره های کیش تعطیل و ایمنی پایدار مراکز آزمون در این جزیره تامین شد.

به گزارش ایرنا، رییس ستاد مدیریت بحران کیش روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران پس از وقوع زمین لرزه‌های متعدد در بامداد شنبه یازدهم تیر در استان هرمزگان، گفت: تعطیلی تمامی ادارات به‌جز دستگاه‌های امداد و نجات و انتظامی خبر داد و افزود: تعطیلی بازارها براساس تصمیم مدیریت جامعه بازاریان است.

سعید پورزادی با اشاره به دایر بودن مراکز اسکان، توصیه کرد: مردم با حفظ آرامش خود و رعایت اصول ایمنی، از حضور در منازل و اماکن مسقف خودداری کنند.

رییس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف نیز گفت: آزمون سراسری گروه زبان‌های خارجی در حوزه امتحانی کیش با تامین ایمنی پایدار محل برگزاری برگزار شد.

علی سلک غفاری افزود: ۱۴۵ نفر نیز در گروه زبان‌های خارجی شامل ۷۸ خانم و ۶۷ آقا صبح روز شنبه یازدهم تیر در آزمون سراسری در حوزه امتحانی کیش شرکت می‌کنند.
وی در خصوص ایمنی محل کنکور با تاکید بر پایداری بالای محل آزمون افزود: با برنامه ریزی تمرکززدایی و تقسیم داوطلبان در مناطقی که به راه خروج اضطراری دسترسی دارند، تمهیدات کاملی برای احتمال وقوع زمین لرزه اندیشیده شده است.
در کنکور سراسری ۱۴۰۱ در جزیره کیش ۷۲۶ داوطلب در آزمون گروه‌های مختلف آزمایشی شرکت می‌کنند.

از ساعت ۲.۲بامداد تاکنون ۱۳بار بندر خمیر و مناطق اطراف آن لرزیده که ۲ زلزله آن ۶.۱ . ۶.۳ریشتری بوده بطوریکه وحشت مناطق زلزله زده و شهرهای اطاراف به ویژه بندرعباس را در برگرفت ومردم را به خیابان ها وبوستانها کشاند.

وقوع زلزله‌های شدید ۶.۱ و ۶.۳ ریشتری به همراه ده‌ها پس لرزه در روستاهای بندرخمیر تاکنون ۵ کشته و ۱۹ زخمی بر جا گذاشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha