۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری به بانک های عامل معرفی شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه تبصره ۱۸ و تسهیلات مشاغل خرد و خانگی و رسته های فرهنگی، ورزشی و سلامت تاکنون بیش از ۴۲۱ طرح به مبلغ ۱۶۶ میلیارد تومان به بانک های توسعه تعاون و کارآفرینی امید طی سالجاری معرفی شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، محسن مولوی با اعلام این خبر افزود: همچنین در زمینه تسهیلات مشاغل خانگی، کل تسهیلات ابلاغی توسط بانک‌های عامل رفاه کارگران و توسعه که بیش از ۶۰ میلیارد تومان است طی سال گذشته پرداخت شد.

وی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی در قالب ۵۰۹ رسته شغلی به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در ادامه از جذب ۶۸ درصدی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون پنج هزار و ۶۵۰ پرونده به مبلغ ۶۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شده و ۴۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

مولوی به تعهد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اشتغال و سامانه رصد نیز اشاره کرد و گفت: امسال باید ۱۹ هزار و ۳۶۴ فرصت شغلی از سوی ۳۹ دستگاه‌ اجرایی استان ایجاد شود.

وی در ادامه از فعالیت ۳۰ مرکز کاریابی در استان خبر داد و افزود: کاریابی ها بازوی توانمند درجهت شناسایی فرصت شغلی و تامین نیروی کار به شمار می روند که تعادل میان عرضه و تقاضا در بازار را برعهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha