۵ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۱۱
کد خبر: 84809838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۱ واحد نانوایی بهار امسال به دلیل تخلف در استان سمنان پلمب شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۵۱ واحد نانوایی متخلف استان از ابتدای فروردین تا پایان خرداد امسال به علت تخلفات صنفی متعدد تعطیل و پلمب شد.

محمدباقر منوچهری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: این تعداد واحد نانوایی به علت ارتکاب تخلف در کم فروشی، گران فروشی و برخی مسائل صنفی و بهداشتی تعطیل و پلمب شد.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اظهار داشت: ۳۸ واحد نانوایی به دلیل مسائل صنفی مانند کم فروشی و ۱۳ نانوایی به دلیل مسائل بهداشتی بهار امسال پلمب شد.
وی اضافه کرد: ۴۱۱ واحد نانوایی استان سمنان نیز در بهار امسال به علت رعایت نکردن ضوابط و مقررات صنفی و اقدام به تعطیلی خودسرانه خارج از نوبت مقرر به تعزیرات حکومتی استان سمنان معرفی شدند.
منوچهری بیان کرد: برخورد با نانوایی‌های متخلف در راستای افزایش کیفیت در تولید نان و همچنین مطالبه مردم در برخورد با متخلفان به صورت مستمر در استان سمنان با اهتمام ویژه اجرایی می‌شود.
وی تصریح کرد :بازدید از واحدهای نانوایی استان سمنان بهار ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به منظور پاسخ به مطالبه مردمی در تهیه نان با کیفیت افزایش داشته است.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: آزمایش‌های بررسی کیفیت آرد نیز در آزمایشگاه این شرکت انجام می‌شود که نتیجه نشان دهنده کیفیت مطلوب آرد است و بر این اساس نظارت بیش از پیش و تقویت مهارت نانوایی‌ها برای افزایش کیفیت نان ضروری است.
به گزارش ایرنا، شهروندان استان سمنان می‌توانند برای همکاری بیشتر با بازرسان قرارگاه امنیت غذایی، تخلفات صنفی از جمله در بخش نانوایی ها را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.
در استان سمنان بیش از ۷۵۲ واحد نانوایی آزادپز و یارانه‌ای فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha