فرماندار شاهرود: مسئولیت‌پذیری و نقش اصناف در دوران همه‌گیری کرونا مثال‌زدنی است

شاهرود - ایرنا - فرماندار شاهرود با بیان اینکه نقش بی بدیل اصناف و مسئولیت‌پذیری این قشر در دوران همه‌گیری کرونا مثال زدنی است، گفت: اصناف همواره در شرایط سخت همه‌گیری کرونا و بحران اقتصادی هم‌پای مسئولان تلاش کردند و نقش موثر و کلیدی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب جلالی شامگاه یکشنبه در گردهمایی اتحادیه‌های صنفی شهرستان شاهرود که به مناسبت روز اصناف با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات کانون بسیج این شهر برگزار شد، افزود: اصناف و بازاریان همواره در مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در صف اول جامعه هستند.
وی اظهار داشت: اصناف از مهمترین اقشار جامعه بودند که با توجه به ماهیت شغلی‌شان نقش اساسی در اجرایی کردن طرح هدفمندی یارانه‌ها به ویژه در شهرستان شاهرود ایفا کردند.

معاون استاندار سمنان ابراز داشت: این گروه به عنوان بخشی از ساختار حیات شهری با تاثیرپذیری از سیاست‌های دولت در جریان حوادث مهم کشور قرار گرفته و همواره پیشتاز هستند.
جلالی با بیان اینکه اصناف نقش مهمی در برآورده کردن نیازمندی‌های مختلف مردم جامعه بر عهده دارند و مسئولان را در این راستا یاری می‌کنند، تصریح کرد: با همدلی و همکاری این قشر برجسته توانستیم اجرای طرح یارانه ها را با کمترین مشکل اجرایی کنیم.
فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه ایجاد حتی یک شغل، ارزش فراوان دارد و باید برای جلوگیری و از بین رفتن بعضی از صنوف بعد از همه‌گیری کرونا تا حد توان تلاش کرد، ادامه داد: تعهد، همدلی و مسئولیت پذیری اصناف در زمان همه‌گیری کرونا و بعد آن قابل تقدیر است.

در پایان این آیین از تعدادی از اصناف و کارآفرینان شهرستان شاهرود تقدیر شد. 

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود دارای بیش از ۹هزار واحد صنفی مجوزدار است. این واحدها زیرمجموعه ۳۴ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha