سخنگوی شورای شهر مشهد:نگاه شورای این شهر تعدیل نیروی انسانی نیست

مشهد- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سالهای گذشته چهار هزار نفر بدون ضابطه در شهرداری جذب شده اند که ما امروز وظیفه نداریم حتی یک نفر از آنها را تعدیل کنیم و رویکرد شورای شهر خروج نیرو نیست و نگاه سیاسی به نیروهای انسانی نداریم.

به گزارش ایرنا، موسی‌الرضا حاجی بگلو روز دوشنبه در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: باید از ظرفیت نیروی انسانی به بهترین نحو استفاده کرد.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری وقتی موفق است که نیروی انسانی با انگیزه داشته باشد و شهر زمانی پرنشاط خواهد بود که مدیریت موفق و نیروهای باانگیره داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حمایت از نیروی انسانی در شهرداری از وظایف ماست اما متاسفانه شهرداری مشهد در حوزه نیروی انسانی، توانمند نبوده و خوب عمل نکرده است.

حاجی بگلو افزود: وضعیت سرمایه نیروی انسانی در شهرداری باید ارتقا یابد و نباید کارمندان نگران امور رفاهی خود باشند همچنین وجود چندین نوع قرارداد در شهرداری و پرداخت حقوق متفاوت برای کار یکسان پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: نظام و انقلاب برای ما هزینه کرده و نباید با تصمیمات غلط برای نظام و انقلاب هزینه ایجاد شود.

وی تاکید کرد:شهرداران مناطق باید استقلال لازم را داشته باشند و نباید همه امور از مرکز به آنها دیکته شود و برای این امر ساختارها باید اصلاح شود.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد ١٣ منطقه شهرداری دارد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha