۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84811166
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تاخیر اتوبوس‌های بین جاده‌ای زنجان کنترل می‌شود

زنجان – ایرنا – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تاخیر اتوبوس‌های بین جاده ای زنجان در مبداء و مقصد به صورت ویژه کنترل و با رانندگان متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

جعفر قزوینیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح ویژه کنترل تاخیر در مبداء حین سفر ناوگان عمومی حمل ‌و نقل مسافر آغاز شده است و این طرح تا ۲۱ تیرماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: بر اساس ضوابط حمل ‌و نقل مسافر و منشور حقوق مسافر همه شرکت‌های حمل ‌و نقل موظف به ارائه خدمات مناسب هستند.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در صورتی‌ که تاخیر به هر دلیلی از مبداء در حرکت ناوگان اتوبوس های مسافربری باشد باید در مدت کمتر از یک ساعت شرکت‌های حمل‌ ونقل خودروی مناسب را بدون هیچ هزینه اضافی جایگزین کنند تا جابجایی مسافران انجام شود.
قزوینیان اظهار داشت: کنترل مقصد ناوگان ورودی به استان و مستندسازی تخلف تاخیرهای غیرمعمول حین سفر و ارجاع آن به استانی که مبداء حرکت بوده در این طرح مورد توجه است.
وی ادامه داد: کارشناسان مستقر در پایانه‌های مسافربری استان زنجان به‌ صورت نظارت میدانی و کنترل سیستمی، تاخیر ناوگان اتوبوسی را کنترل و رصد می کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با تخلفات احتمالی تاخیر در مبدا و مقصد و حین سفر مطابق مقررات مربوط برخورد قانونی می‌شود.
قزوینیان تاکید کرد: با استفاده از سامانه پلاک خوان و سپهتن برای تعیین زمان سفر ناوگان از مبدا تا مقصد و ثبت زمان تاخیر بیش ‌از حدمجاز با رانندگان متخلف با قید فوریت در کمیسیون های مربوطه برخورد خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه شکایت از این موضوع را به نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان مستقر در پایانه های مسافربری اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان با حدود۴۰ شرکت فعال حمل و نقل مسافر حدود ۱۵۷ دستگاه اتوبوس مسافربری دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha