۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۷
کد خبر: 84811329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷۰ هزار مشترک برق خراسان رضوی مشمول تخفیف شدند

مشهد-ایرنا-مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۲۷۰ هزار و ۱۵۹ مشترک برق این استان با رعایت الگوی مصرف از ابتدای خردادماه امسال تاکنون مشمول تخفیف در قبوض شده‌اند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی شفیعی‌زاده افزود: این مبلغ تخفیف به میزان ۹ میلیارد و ۴۲۶ میلیون و ۴۲۸ هزار ریال در قبوض مشترکین مزبور اعمال شده است.

وی بیان کرد: قبوض برق به صورت هر دو ماه یکبار برای مشترکین خانگی شهری و به طور چهار ماهه برای مشترکین روستایی صادر می شود که مصرف آنان هم به صورت پلکانی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: پله اول مصرف ماهانه ۱۰۰ کیلووات ساعت برق، پله دوم مصرف ماهانه ۱۰۱ تا ۲۰۰ کیلووات، پله سوم ۲۰۱ تا ۳۰۰ کیلووات، پله چهارم ۳۰۱ تا ۴۵۰ و پله پنجم ۴۵۱ تا ۶۰۰ کیلووات است که بیش از ۶۰۰ کیلو وات ساعت مصرف یعنی بیش از دو برابر الگو برای ماههای گرم خرداد لغایت شهریور است.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نرخ هر بخش با دیگری متفاوت است و از پله چهارم به بعد در زمره مشترکین پرمصرف به شمار می‌روند.

شفیعی زاده اظهار داشت: اگر مشترکین پرمصرف بیشتر از ۶۰۰ کیلووات که دو برابر الگو در خرداد و تابستان است، برق مصرف کنند، ۱۰ هزار و ۷۶۳ ریال به ازای هر کیلووات ساعت باید اضافه پرداخت نمایند.

وی افزود: از ابتدای خردادماه امسال تاکنون برای ۶۶۴ هزار و ۴۱۶ مشترک خانگی خراسان رضوی، قبض برق در مجموع به میزان ۲۱۹ میلیارد ریال صادر شده است.

کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۶۹۲ مشترک است که از این تعداد یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۲۳۹ مشترک خانگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha