۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84811390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال وبختیاری آغاز به‌کار کرد

شهرکرد - ایرنا- ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری همزمان با روز قلم با حضور امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم و جمعی از مدیران ،روز دوشنبه با رونمایی از پوستر این دوره از جشنواره در منزل شهید" وهاب شهرانی کرانی" آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم اهل رسانه تببین همه دستاوردهای نظام  گفت: جهاد تبین امروز مورد تاکید قرار گرفته و نقش رسانه در این امر بسیار پررنگ است.

سردار علی محمد اکبری افزود: مجموعه بسیج و به ویژه بسیج رسانه‌ سپاه قمر بنی هاشم(ع) آمادگی دارد از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود در استان بهره‌مند شود.

وی به امید آفرینی به عنوان یکی از ضرورتهای امروز جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج رسانه باید در این راستا تلاش کند تا از بروز و گسترش ناامیدی در جامعه جلوگیری شود.

به گفته وی، رسانه و افراد اهل قلم باید با بیان حقایق، تلاش‌های موجود در انقلاب اسلامی را بازگو کنند تا امید آفرینی در جامعه گسترش و با افرادی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند برخوردشود.

اکبری گفت: شهید وهاب شهرانی کرانی یکی از شهدای عرصه رسانه استان بود که در ابتدای انقلاب اسلامی در عرصه رسانه فعالیت‌های بسیار ارزشمندی داشت و هر جا نیاز بود حضور پیدا کرده و مسئولیت‌های بسیاری را در این حوزه برعهده داشت که این شهید به عنوان شهید شاخص استان در عرصه رسانه شناخته شده است.

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال وبختیاری آغاز به‌کار کرد

مسول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به آغاز فراخوان شرکت در ششمین جشنواره ابوذر استان گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند، پادکست ارائه کنند.

احسان ربیعی گفت:خبرنگاران آثار خود را با محورهای شعار سال، تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیبهای اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و رسانه، بیانیه گام دوم انقلاب،مکتب شهید سلیمانی،امید و نشاط آفرینی و خانواده، جامعه، فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، صنایع دستی، هنری و گردشگری ارسال کنند.

وی افزود: آخرین زمان ارسال آثار ۳۰آبانماه سالجاری است و نفرات برتر پس از ارزیابی و داوری همزمان با ایام دهه فجر معرفی خواهند شد.

ربیعی با اشاره به اینکه در جامعه کنونی با گسترش وسایل ارتباطی و فضای مجازی، هر شخصی به عنوان صاحب رسانه مطرح است ، اظهار داشت: در جنگ امروز که جنگ تمام عیار رسانه‌ای است باید همه هوشیار باشیم تا در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن پیروز شویم و ضربه سختی به دشمنان زده شود.

ربیعی افزود: جشنواره ابوذر یک فرصت است تا ظرفیت رسانه‌ای استان شناسایی و افراد توانمند در این عرصه معرفی شود و این حرکت به عنوان موتور محرکه برای موفقیت جبهه رسانه‌ای دنیاشود.

به گزارش ایرنا، شهید شهرانی د ر سال ۱۳۳۹ در روستای کران شهرستان فارسان متولد شد و ۱۸بهمن سال ۶۱ به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha