۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۳۳
کد خبر: 84811552
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

تصادف در محور قم- گرمسار دو کشته برجای گذاشت

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۳۳
کد خبر: 84811552
تصادف در محور قم- گرمسار دو کشته برجای گذاشت
عکس تزئینی است

ورامین- ایرنا- رئیس آتش‌نشانی شهرداری جوادآباد ورامین گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک اتوبوس در بزرگراه قم – گرمسار، دو سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.

مهدی نائینیان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جوادآباد با اطلاع از وقوع یک حادثه تصادف در بزرگراه قم – گرمسار، با هماهنگی اورژانس به محل حادثه اعزام شده و نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کردند.

وی افزود: در این حادثه که پس از پایگاه امداد ونجات جاده‌ای هلال احمر در محدوده امامزاده عبدالله به سمت گرمسار رخ داده، یکدستگاه خودروی پراید با اتوبوس متوقف در کنار بزرگراه برخورد کرده بود که بر اثر این حادثه، دو سرنشین در کابین خودرو محبوس شده بودند.

نائینیان تصریح کرد: راننده این خودرو که زن جوانی بود بر اثر شدت جراحات وارده در محل جان خود را از دست داده بود و دختربچه‌ای نیز که در خودرو حاضر بود نیز به شدت مصدوم شده که پس از اجرای  عملیات رها سازی با دستگاه‌های هیدرولیک هلال احمر، به بیمارستان شهید مفتح ورامین منتقل شد.

وی افزود: این فرد نیز پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

محور قم - گرمسار به طول ۱۵۳ کیلومتر از جنوب شهرستان ورامین و بخش جوادآباد عبور می‌کند که ۵۰ کیلومتر آن در محدوده این شهرستان است.

خلوتی و تاریکی مطلق این محور باعث بروز تصادفات متعددی می‌شود.

ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha