۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳
کد خبر: 84811918
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سه رشته جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان ایجاد شد

سمنان- ایرنا- رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان‌سمنان گفت: رشته های مهندسی حرفه ای فناوری اطلاعات و انیمیشن دیجیتال در مقطع کارشناسی ناپیوسته و امور اداری در مقطع کاردانی در این دانشگاه از ترم جدید دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایرنا، رضا نقدی روز سه شنبه به رسانه ها بیان کرد: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تاسیس  سه رشته برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان موافقت کرد.

وی افزود: رشته مهندسی حرفه ای فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود و کارشناسی ناپیوسته انیمیشن دیجیتال و کاردانی  امور اداری برای دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اخذ شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان‌سمنان ادامه داد: این رشته های درسی در راستای آمایش رشته ها، ضرورت کارآفرینی، افزایش مهارت آموزی و برطرف کردن نیازهای صنعت از مهرماه سال جاری در دانشکده ها دانشجو می پذیرد.

نقدی با اشاره به افزایش شمار رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای به ۵۹ رشته اظهارداشت: بیش از چهارهزار دانشجو  در چهار دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان حضور دارند.

وی اضافه کرد: ثبت نام پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای  از ۱۴ لغایت ۲۱ تیرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  انجام می شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان یادآورشد: این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی ، تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، فعال است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha