باجه پست فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد گشایش یافت

مشهد-ایرنا- مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: باجه پست دولتی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، با هدف ارسال بسته‌های پستی مسافران و شهروندان به مقاصد داخلی و خارج از کشور و نیز انجام‌ عملیات نیابتی گمرکی گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، محمدرضا شفیعی روز سه شنبه در آیین افتتاح این مرکز پستی افزود: این باجه با هدف دسترسی آسانتر مردم به پست و تسهیل در ارسال مرسولات مسافران به داخل و خارج از کشور راه اندازی شده  است.

وی گفت: مسافرانی که تمایل به حمل بار ندارند می‌توانند کالا و بار همراه خود را با مراجعه به این واحد پستی به مقصد داخل و یا خارج از کشور ارسال کنند که هزینه ارسال مرسولات از طریق این باجه، بر اساس نرخنامه مصوب خدمات پستی داخله و خارجه محاسبه و دریافت می شود.

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: علاوه بر ارائه خدمات پستی داخله در این باجه، با هماهنگی گمرک و فرودگاه بین المللی مشهد، ارسال مرسولات به خارج از کشور نیز بر اساس شیوه نامه و بخشنامه های پستی امکانپذیر است.

اداره‌ کل پست خراسان رضوی ۲۵۷ توزیع‌کننده مرسولات شهری و ۲۱۲ موزع مرسولات روستایی را در قالب ۳۹۵ واحد پستی سازماندهی و فعال کرده است.  

مجموع مرسولات پستی وارده به/ صادره از خراسان رضوی در سال گذشته حدود ۲۰ میلیون مرسوله بوده است.

استان ۱۱۸ هزار کیلومتر مربعی خراسان رضوی ۶ میلیون و ۸۷۱ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha