تکمیل پروژه‌های دارای مطالبه مردمی، اولویت استان بوشهر است

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار و بویژه طرح‌هایی که مطالبات مردمی دارد در دستور کار جدی است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در نشست با مدیران بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: راه‌های بهره‌گیری حداکثری از تسهیلات اعتباری از محل ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد که امید است نتایج خوبی برای استان بوشهر داشته باشد.

وی با اشاره به حجم تسهیلات از این محل و تاثیر آن در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در استان بیان کرد: محدودیت منابع اعتباری لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان، ایجاب می‌کند از این تسهیلات برای تامین مالی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت‌دار استفاده شود.
باستین از تلاش برای تامین بودجه ۱۰ پروژه اولویت‌دار استان از محل تسهیلات یاد شده خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید با وزارتخانه های مربوطه مذاکره و با توجیه وزارتخانه ها و دریافت موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور در تضمین بازپرداخت اصل و سود تسهیلات تسریع لازم را در این خصوص انجام دهند.
وی از مدیران دستگاه‌های راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب و بانک‌ها خواست که در دریافت سهم بیشتری برای پروژه‌های نیمه تمام استان تلاش و رایزنی کنند.

باستین تاکید کرد: در مجموع ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی از این محل در سطح ملی در اختیار بانک‌ها است و هر استانی که پیگیری موثرتری داشته باشد بدون شک سهم بیشتری دریافت خواهد کرد که باید با از ظرفیت به خوبی استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha