فرصت یک ماهه استاندار فارس جهت انتخاب سرمایه‌گذار شهر سلامت

شیراز- ایرنا- استاندار فارس پس از بررسی جوانب مختلف پروژه شهر سلامت به مدیر عامل این مجموعه یک فرصت یک ماهه‌ داد تا سرمایه‌گذار یا سرمایه‌گذران جدیدی را برای برای اجرای جدی‌تر آن پیدا کند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه سه شنبه در جلسه بررسی روند پروژه شهر سلامت با اشاره به روند سختِ یافتن زمین، رفع معارض و تحریم‌های شدید طی سال‌های گذشته افزود: در اجرای پروژه بزرگ شهر سلامت، اهدافی همچون جلوگیری از مهاجرت جامعه پزشکی و ایجاد مهاجرت معکوس دنبال می شود.

وی ادامه داد: این پروژه می‌تواند قسمت قابل توجهی از مشکل بیکاری را در استان حل کند.

استاندار فارس بیان کرد: ایجاد پروژه‌های مختلف شامل دو کارخانه تولید دارو، چندین کلینیک، منازل مسکونی، بیمارستان و مجتمع فرهنگی از جمله ظرفیت‌های تعریف شده در این پروژه بزرگ است.

ایمانیه گفت: تاکنون یک سرمایه‌گذار برای این پروژه تعریف شده بود که در فواصل زمانی مختلف با بروز تحریم‌ها و مشکلات دیگر کار متوقف می‌شد اما از این به بعد با تقسیم پروژه میان سرمایه‌گذاران متعدد کار بهتر پیش خواهد رفت.

وی، تامین نقدینگی را نخستین و مهمترین گام جهت جان بخشیدن دوباره به این پروژه عنوان کرد و افزود: اکنون پنج پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در شهر سلامت در حال اجراست و منطقه ویژه همراه با حمایت و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در حال پیش‌برد کار است.

او اظهار داشت: سپردن کار به سرمایه‌گذاران متعدد به این ترتیب که هر بخش به یک سرمایه‌گذار سپرده شود می‌تواند راهگشا باشد.

استاندار فارس ادامه داد: انجام تبلیغات جهت پیش ‌فروش و ایجاد اطمینان ‌خاطر برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه نیز مهم و اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: اگر خوب کار شود و پروژه نیز به درستی معرفی شود قطعا افراد زیادی جذب آن خواهند شد.

پروژه شهر سلامت شیراز در اراضی شمال غربی شیراز و در جنوب جاده شیراز به سپیدان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha