معاون استاندار فارس: ایجاد شهر سلامت نیازمند سرمایه‌گذاری خارجی است

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: توسعه گردشگری سلامت در فارس به ویژه پروژه شهر سلامت این استان نیازمند سرمایه‌گذاری خارجی است.

 محمد فرخزاده روز چهارشنبه با بیان اینکه  وجود دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استادان و پزشکان نام آور در این فارس سبب شده که این استان از دیرباز مقصد گردشگران حوزه سلامت از تمام نقاط کشور و حتی دیگر کشورها باشد ادامه داد: در دنیای امروز که شاهد توسعه شتابان در عرصه‌های مختلف به ویژه پزشکی، سلامت و درمان هستیم، باید به این حوزه با نگاهی ویژه و جدی پرداخته شود.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس بیان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران خرد و منابع سرگردان بانکی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بورس و فرابورس، اخذ تسهیلات و جذب سرمایه‌گذاران دارای سابقه مثبت از راهکارهای توسعه گردشگری سلامت و تکمیل پروژه شهر سلامت است.

فرخزاده گفت: یکی از مشکلات اساسی در راه‌اندازی شهر سلامت مسیرهای دسترسی به ویژه محور شمال ‌غرب و گویم است که باید برای این مشکل چاره اندیشی شود.

وی افزود: رفع موانع و مسائل مربوط به پروژه‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری سلامت نیازمند تمرکز ویژه است.

بر اساس این گزارش، پروژه شهر سلامت به مساحت ۹۰۰ هکتار با امکاناتی همانند بیمارستان، کلینیک‌های تخصصی، مراکز جراحی، مراکز توانبخشی، آب درمانی و مراکز رفاهی در محور شمال غرب شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha