۲۹ میز ارتباط مردمی همزمان با سفر رییس جمهور در کردستان دایر می‌شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: در سفر رییس جمهور به استان فرهنگی کردستان، ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی در دستگاه های اجرایی استان دایر می‌شود و شهروندان می‌توانند درخواست های تخصصی خود را در آن ارائه دهند.

اسماعیل زارعی‌کوشا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دانشگاه کردستان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این سفر فرصت ارتباط رودروی مردم با  معاونین وزرا در مرکز استان فراهم است.

وی افزود: میزهای ارتباط مردمی طی روزهای پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ تیر از ساعت ۸ تا ۱۸ پذیرای مردم استان خواهند بود و شهروندانی که می خواهند موارد خود را به صورت حضوری با دولت در میان بگذارند می توانند به دستگاههای اجرایی مدنظر خود مراجعه کنند.

استاندار کردستان یادآور شد: در سفر استانی رییس جمهور به استان، معاونین رییس جمهور و وزرا هم به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان ها حضور می‌یابند که مردم برای ارتباط می‌توانند به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

زارعی‌کوشا مهمترین برنامه رییس جمهور در سفر به کردستان را دیدار مردمی عصر جمعه با اقشار مختلف مروم کردستان دانست و گفت: این دیدار در ورزشگاه شش هزار نفری ۲۲ گولان برگزار می‌شود و از مردم استان می خواهیم تا از این فرصت برای دیدار بی واسطه با رییس جمهور استفاده کنند.

وی اضافه کرد: شرکت در نشست شورای اداری دیگر برنامه رییس جمهور در کردستان است که مسائل اختصاصی استان در آن مطرح و تصمیم‌گیری می‌شود و علاوه بر نشست با روحانیون، بازدیدهایی از مناطق مختلف استان نیز انجام می‌گیرد.

استاندار کردستان ابراز میدواری کرد این سفر فرصتی برای جهش در توسعه، پیشرفت و تعالی استان باشد.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران به همراه تعدادی از معاونان و وزرای دولت سیزدهم روز جمعه ۱۷ تیر میهمان استان کردستان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha