حضور سرمایه گذاران خارجی  در استان بوشهر چشمگیر شده است

بوشهر - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حمایت مسئولان استان سبب استقبال و گرایش چشمگیر سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف بویژه در زمینه گردشگری و کشاورزی در استان شده است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از علی باستین افزود: پیگیری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری‌های موجود رغبت را برای سرمایه گذاری در استان افزایش داده و شاهد مراجعه سرمایه گذاران توانمند برای سرمایه گذاری در استان هستیم.

وی ادامه داد: آبزی پروری و فرآوری محصولات شیلاتی،  نخیلات و فرآوری خرما،کشاورزی نوین، گردشگری ساحلی و صنایع پایین دستی نفت و گاز  از جمله ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در استان بوشهر به شمار می رود.

باستین اظهار کرد:  از هر گونه سرمایه گذاری در استان بوشهر حمایت می کنیم و موانع را از پیش پای سرمایه گذار برخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این روزها شاهد حضور مستمر سرمایه گذاران توانمند از داخل و خارج از کشور هستیم که این امر امید بخش و نوید دهنده آینده ای روشن برای رونق و توسعه استان بوشهر است .

باستین با توجه به طرح آمایش سرزمینی، پراکنش عادلانه سرمایه گذاری‌ها، حفظ مسایل زیست  محیطی در مسیر توسعه استان را مد نظر و مهم عنوان کرد.

وی یادآور شد: اراده  و تاکید مدیریت ارشد استان بر جذب و حمایت از سرمایه گذاری است و در این راستا خود را مکلف به همراهی با کسانی می‌دانیم که می‌خواهند آینده بهتری در این جغرافیای زرخیز رقم بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha