برگزاری مناقصه‌ برای تعیین پیمانکاران روکش آسفالت راه‌های خراسان رضوی آغاز شد

مشهد-ایرنا- سرپرست اداره نگهداری راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:برگزاری مناقصه برای مشخص شدن بهسازی، روکش و ترمیم آسفالت ۸۲۳ کیلومتر از راههای استان با استفاده از اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی آغاز شد.

مصطفی امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح، حجم اعتبار برآورد شده معادل ۲ هزار میلیارد تومان است که قرار است از مصوبات سفر رییس جمهور به استان و اعتبارات سازمان راهداری تامین شود.

وی ادامه داد: پس از برگزاری مناقصه برای ۲۶ بزرگراه و جاده اصلی، از اوایل مرداد ماه پیمانکاران این طرحها مشخص می شوند و نهضت بزرگ روکش آسفالت در استان شروع می شود.

سرپرست اداره نگهداری راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بخشهای عمده ای از بزرگراههای مشهد- باغچه - نیشابور- سبزوار، مشهد- چناران -قوچان و باغچه - تربت حیدریه- گناباد در مسیرهای رفت و برگشت در نهضت روکش آسفالت استان قرار دارند.

امیری افزود: آسفالت جاده های پرتردد سبزوار- بردسکن، تربت حیدریه - رشتخوار- خواف، مشهد- فریمان- تربت جام و تعدادی از راه های فرعی خراسان رضوی نیز در قالب این طرح روکش می شود.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha