۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84815023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخباری کوتاه از ورزش آذربایجان‌غربی

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبر: 84815023
اخباری کوتاه از ورزش آذربایجان‌غربی

ارومیه - ایرنا - کسب مقام چهارمی بسکتبال استان در بین نخبگان این رشته ورزشی در کشور، قرعه کشی لیگ کشتی استان، انتخاب رییس استعدادیابی هیات والیبال و قهرمانی بانوان استان در هفت سنگ شمال غرب کشور خبرهای مهم ورزش استان طی هفته گذشته بود.

کسب مقام چهارمی استان در بین نخبگان بسکتبال کشور

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم بسکتبال استان در رقابت‌های نخبگان زیر ۱۸ سال کشور برای نخستین بار به عنوان چهارم دست یافت.

اسماعیل نوری اضافه کرد: تیم آذربایجان‌غربی بعد از موفقیت در مراحل مقدماتی و عبور از سه مرحله رقابت و راهیابی به جمع چهار تیم، با باخت مقابل گیلان و خراسان رضوی در نهایت رتبه چهارم را کسب کرد.

قهرمانی بانوان آذربایجان‌غربی در هفت سنگ شمال غرب کشور

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی آذربایجان‌غربی گفت: لیگ هفت‌سنگ قهرمانی شمال‌غرب کشور /منطقه یک/ با حضور ۶ تیم آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، زنجان و قزوین در ورزقان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

سعید هاشمی‌نیا افزود: در این رقابت ها، در بخش بانوان تیم آذربایجان‌غربی بالاتر از زنجان و تیم میزبان مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز تیم آذربایجان‌غربی با وجود شایستگی‌ها بعد از تیم‌های قزوین و آذربایجان‌شرقی عنوان سوم را کسب کرد.

ملی پوش سابق والیبال مسوول استعدادیابی آذربایجان غربی شد

سرپرست هیات والیبال آذربایجان‌غربی بیان کرد: در راستای کشف و پرورش استعدادها، «عبدالرضا علیزاده» ملی پوش سابق والیبال به عنوان رییس کمیته استعدادیابی هیات والیبال انتهاب شد.

بهنام صاحبی افزود: از روز پنج شنبه ۲۱ بازیکن در رده سنی جوانان تمرینات خود را آغاز کرده اند و از فردا یکشنبه نیز ۵۹ نوجوان در مرحله دوم تست گیری مسابقات زیر ۱۴ سال حضور خواهندیافت.

لیگ کشتی آذربایجان غربی قرعه کشی شد

رییس هیات کشتی آذربایجان‌غربی افزود: رقابت های لیگ کشتی استان با حضور ۶ تیم قرعه کشی شد.

اسماعیل کیومرثی گفت: در این رقابت ها که از روز ۳۰ تیرماه به ترتیب در ارومیه و ماکو آغاز خواهدشد، در گروه یک تیم های ارومیه، میاندوآب و تیم مشترک تکاب و شاهین دژ و در گروه ۲، تیم های منطقه آزاد ماکو، سلماس و مهاباد به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: دور برگشت مسابقات، ۱۳ مردادماه در شهرهای میاندوآب و مهاباد برگزار خواهدشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha