برطرف شدن مشکل آب شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج تا ۲ ماه دیگر

سنندج-ایرنا- طی بازدید نماینده تام الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج مطرح شد: مشکل آب این شهرک تا ۲ ماه آینده برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و نماینده تام الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت از صبح روز پنجشنبه در مرکز ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان حضور یافت و درخواست ها و مشکلات صنعتگران، معدنکاران و بازرگانان استان را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار داد. 

بعد از اتمام مدت زمان تعیین شده این مرکز از واحدهای مختلف شرکت شهرک های صنعتی استان بازدید و از روند واگذاری‌های اراضی به شکل غیر حضوری و الکترونیک بازدید و در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کردستان قرار گرفت.

یکی دیگر از برنامه های معاون وزیر در استان بازدید میدانی از شهرک صنعتی چهار سنندج(سرنجیانه)  بود و این مقام مسوول به همراه تعدادی از مسوولان استانی  از آخرین وضعیت زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی بازدید کرد.

 علی رسولیان در این بازدید بر حل مشکلات پیمانکار جاده دسترسی و آبرسانی کامل شهرک سنندج چهار تا ۲ ماه آینده تاکید کرد و اظهار داشت:  انتظار می رود تمام صاحبان طرح‌های در حال اجرا در این شهرک برای تسریع در اجرا و شروع به کار واحد تولیدی خود  اقدام کنند. 

 وی اعلام کرد: امسال هشت هزار میلیارد تومان برای ایجاد و تقویت زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی کشور هزینه می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم، رویکرد جدی دولت سیزدهم است و ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت، در کنار مردم و با همت سرمایه‌گذاران  به دنبال حکمرانی شایسته بخش صنعت هستیم.

۱۱۷ نفر از فعالان اقتصادی استان کردستان در این برنامه ملاقات عمومی که در قالب مرکز ارتباطات مردمی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت شکل گرفت  به طرح موضوعات، درخواست‌ها و مشکلات خود ‌پرداختند، که از این تعداد، درخواست ۶۲  نفر از مراجعان مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت بود و مابقی به سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع شد.

این مرکز ارتباطات مردمی فردا جمعه  ۱۷ تیر هم از ساعت هشت تا ۱۸ آماده ثبت درخواست و مشکلات فعالان اقتصادی در استان است.

بیست و ششمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان خراسان شمالی بود که دوم تیر انجام شد و کردستان بیست و هفتمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده و قرار است روز جمعه ۱۷ تیر انجام شود.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت است و این استان از شمال به استان آذربایجان غربی و قسمتی از زنجان، از جنوب به کرمانشاه و از شرق به همدان و از غرب با کشور عراق همسایه است.

استان کردستان دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ آبادی دارای سکنه و ۱۸۷ آبادی خالی از سکنه است


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha