۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84815536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری میامی: دهیاران مهم‌ترین حلقه مدیریت اجرایی در توسعه متوازن هستند

شاهرود - ایرنا - سرپرست فرمانداری میامی گفت: دهیاران از متولیان و حلقه مدیریت اجرایی در توسعه متوازن روستاها محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس طاهرانپور روز جمعه پس از خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع میامی به مناسبت هفته شهرداری و دهیاری‌ها، افزود: دهیاران به دنبال درآمدزایی از منابع موجود باشند و در جهت رشد و توسعه روستاها تلاش کنند.
وی سامان‌دهی روستاها را ضروری خواند و ابراز داشت: مسوولان با توجه به ظرفیت‌های فراوان منطقه در بخش‌های کشاورزی و دامپروری، صنایع تبدیلی و گردشگری با شناسایی افراد مستعد و با مدیریت جهادی در راستای تحقق اشتغال پایدار و شعار سال تلاش کنند.
طاهرانپور با بیان اینکه سال گذشته بیش از یکصد میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌ و دهیاری‌های شهرستان میامی اختصاص یافت، ادامه داد: پارسال ۳۲ طرح روستایی در بخش کالپوش با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و ۱۴ طرح در بخش مرکزی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

سرپرست فرمانداری میامی با اشاره به اینکه موضوع شهر و شهروند برای تحقق یک شهر خوب نیازمند عزم همگانی دارد، اظهار داشت: هفته شهرداری و دهیاری‌ها فرصتی مناسب برای ارائه گزارش خدمات و تقویت پیمان بین مردم و مسئولان است.
وی تصریح کرد: روز دهیار نمادی برای تقدیر از نقش آفرینی دهیاران در آبادانی روستاها محسوب می‌شود.
شهرستان میامی با ۲ بخش مرکزی و کالپوش با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha