۸۹۵ درخواست شهروندان کردستانی مرتبط با حوزه انتظامی رسیدگی شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل ارتباطات مردمی دفتر فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: در جریان سفر استانی ریاست جمهوری به استان کردستان به ۸۹۵ فقره گزارش و درخواست شهروندان این استان در حوزه مرتبط با انتظامی رسیدگی شده است.

رهنگ رحیم ثنائی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسیدگی به این تعداد گزارش و درخواست در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر در دفتر نظارت همگانی انتظامی استان کردستان انجام شد.

وی افزود: میز خدمت همزمان با بیست و هفتمین سفر استانی ریاست جمهوری به کردستان در دفتر نظارت همگانی انتظامی استان برقرار است.

استان کردستان امروز جمعه میزبان سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات همراه است.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان است.

وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده  و مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مربوط به بیست و هفتمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان کردستان را می توان در پرونده خبری به آدرس این پیوند پیگیری کرد:  سفر رییس جمهور به استان کردستان؛ دیار فرهنگ و هنر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha