۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 84815888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه آبرسانی بخشی از شرق اصفهان، اصلاح و تقویت شد
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - خطوط انتقال و شبکه آبرسانی شماری از شهرها و روستاهای شرق اصفهان، با هدف بهبود تامین آب آشامیدنی، اصلاح و تقویت شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، روز شنبه به نقل از مدیر آبفا منطقه براآن و کِرارج از توابع شرق اصفهان اعلام کرد: اصلاح خط انتقال و تقویت ظرفیت ایستگاه پمپاژ روستای کبوترآباد، نصب پمپ مَکش به‌منظور افزایش میزان آبدهی بر روی خط آبرسانی روستای راشنان و اصلاح مسیر و افزایش قطر ورودی خط لوله آبرسانی به روستای جَوَر از ۶۳ به ۱۱۰ میلی متر به طول ۳۰ متر از جمله اقدامات آبفای براآن و کرارج در راستای کاهش اثرات تنش آبی و کنترل کیفی آب بوده است.

صالح سلمانی خاطرنشان کرد: نصب دستگاه تزریق آب ژاول(ماده ضدعفونی‌کننده) بر روی خط یک هزار میلی متر شرق با ظرفیت ذخیره هشت مترمکعب، تجهیز کُلُرزن محلولی روستای اسفینا، آغاز احداث مخزن ۲۵۰ مترمکعبی پیش ساخته در روستای هرمدان و تکمیل مرحله نخست تله متری(پایش الکترونیکی) در پنج مخزن هوایی شهر زیار و روستاهای ایچی، کبوترآباد، دستجا و پیله‌وران و ۲ ایستگاه پمپاژ روستای کبوترآباد و دستجرد مار، در زُمره دیگر اقداماتی بود که با هدف بهبود تامین آب آشامیدنی انجام گرفت.

شرکت آب و فاصلاب منطقه براآن و کِرارج از از توابع شرق اصفهان یک شهر و ۵۹ روستا با حدود ۱۱۰ هزار مصرف کننده را زیر پوشش دارد.

شرکت آب و فاصلاب اصفهان، آب آشامیدنی یکصد شهر و ۹۴۸ روستای استان را تامین می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha