۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84815899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۳۱ هزار درخواست مردم کردستان در سامانه سامد ثبت شد

سنندج‌- ایرنا- مسوول مرکز ارتباطات مردمی استانداری کردستان با اشاره به فعالیت سامانه سامد در سنندج به مناسبت سفر رییس جمهور به کردستان گفت: ۳۱ هزار درخواست مردم کردستان در این سامانه ثبت شده است.

مجید ندیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ در دو روز گذشته در هر شیفت کاری ۴۰۰ نفر در سامانه سامد به درخواست‌ها رسیدگی می‌کردند که ۳۰۰ نفر مسوول ثبت درخواست‌های الکترونیکی و ۱۰۰ نفر هم نامه‌های دریافتی را ثبت و ترخیص می‌کردند.

وی افزود: میز ارتباطات مردمی ویژه سفر ریاست جمهوری در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر در ادارات و سازمان‌های مختلف دایر و آماده رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم بود.

مسوول مرکز ارتباطات مردمی استانداری کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه یک کُد رهگیری به تلفن همراه شخص پیامک شده است مردم می توانند پس از گذشت یک ماه از طریق شماره تلفن ۱۱۱ از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

استان کردستان روز جمعه (۱۷ تیرماه) میزبان سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات همراه وی بود.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان بود.

وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده  و مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کردند.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مربوط به بیست و هفتمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان کردستان را می توان در پرونده خبری به آدرس این پیوند پیگیری کرد: سفر رییس جمهور به استان کردستان؛ دیار فرهنگ و هنر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha