۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84816137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام فرهنگیان کردستانی به مسابقات ورزشی کشوری و چند خبر دیگر

سنندج- ایرنا- اعزام فرهنگیان به مسابقات ورزشی کشوری، تمهیدات سازمان آرامستان های شهرداری سنندج در روزعرفه عید قربان و معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی چند خبر کوتاه از استان کردستان است.

به گزارش ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اشاره اعزام فرهنگیان استان به مسابقات ورزشی کشوری گفت: پس از برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی ورزش فرهنگیان در رشته‌های مختلف، اردوهای آماده‌سازی تیم های برتر برگزار و زمینه حضور آنان در مسابقات کشوری فراهم شد.

افشین خوشگوار افزود: در مجموع ۶۷ نفر از فرهنگیان ورزشکار کردستانی به مرحله کشوری مسابقات اعزام می شوند که در تیم والیبال و تنیس روی میز آقایان ۱۸ تیربرای حضور در مرحله کشوری عازم اصفهان شدند.

وی اظهار داشت: همچنین تیم های والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز بانوان نیز باید ۲۶ مرداد در مشهد مقدس حضور داشته باشند و ۲ تیم فوتسال بالای ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال آقایان نیز مسابقات خود را از اول مرداد به میزبانی شیراز آغاز می کنند.

تمهیدات سازمان آرامستان های شهرداری سنندج در روز عرفه عید قربان

رییس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج گفت: در آستانه فرا رسیدن روز عرفه عید سعید قربان این سازمان برنامه ریزی لازم برای حضور زیارت کنندگان اهل قبور در آرامستان بهشت محمدی را انجام داده است.

شاهرخ فاتحی با بیان اینکه با وجود اینکه جشن قربان روز یک شنبه است، اما بر اساس تجربه سال‌های گذشته معمولا مردم روز پنجشنبه یا دوشنبه منتهی به روز عید را برای زیارت اهل قبور انتخاب می کنند، افزود: ازدحام شهروندان در روز عرفه در آرامستان بهشت محمدی موجب ایجاد ترافیک می شود.

وی اظهار داشت: دراستای آسایش و رفاه شهروندان ۳۰ تا ۴۰ دستگاه تاکسی در داخل محدوده کار جابجایی شهروندان را به صورت کاملا رایگان انجام می دهند.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج از آماده باش کامل نیروهای سازمان آرامستان ها در روز عرفه عید قربان خبر داد و گفت: کارکنان این سازمان در قطعات مختلف آماده پاسخگویی وراهنمایی  به شهروندان هستند.

برگزیدگان هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی در استان کردستان معرفی شدند

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه مرحله شهرستانی جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت ۱۴۴ هزار نفر رشته برگزار شده است، گفت: مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور ۳۰۰ دانش آموز در قالب ۹ محور برگزار شد.

طیب سالاروندیان با اشاره به اینکه در آیین اختتامیه از نفرات اول تا سوم هر محور تجلیل و برای کلیه شرکت کنندگان در جشنواره لوح تقدیر صادر خواهد شد، گفت: نفرات اول هر محور به مرحله کشوری جشنواره که هفته پایانی مرداد سال جاری به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود، راه خواهند یافت.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: این جشنواره در راستای اجرای برنامه درسی ملی، ارتقای کیفیت آموزشی و ایجاد تفکر فناورانه و کارآفرین برگزار می شود.   

به گفته وی جشنواره نوجوان خوارزمی در ۹ محور؛ برنامه نویسی، مناظره علمی، دست سازه( سخت افزار) پژوهش، فعالیت های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، ریاضی و زبان خارجی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه است که هر سال در سه مرحله منطقه، استان و کشوری برگزار می شود.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha