مدیران تأمین‌اجتماعی در مرکز ارتباط مردمی به سئوالات پاسخ می‌دهند

تهران - ایرنا - مدیران سازمان تأمین‌ اجتماعی ۲۰ تا ۲۶ تیر ماه در مرکز ارتباط مردمی به سئوالات بیمه‌شدگان پاسخ می‌دهند.

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، همزمان با هفته تأمین‌ اجتماعی (۲۰ تا ۲۶ تیر) و با توجه به اولویت‌ها و راهبردهای ابلاغی از سوی مدیرعامل سازمان در زمینه تقویت سازوکارهای ارتباطی و پاسخگویی به مخاطبان و ذی‌نفعان، مدیران بخش‌های مختلف تخصصی تأمین‌ اجتماعی، با حضور در مرکز ارتباط مردمی این سازمان، به مخاطبانی که از طریق ارتباط با شماره تلفن ۱۴۲۰ پرسش‌ها و ابهامات احتمالی خود را مطرح می‌کنند، پاسخ می‌دهند.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و چارچوب‌های ابلاغی برای برگزاری آیین‌های ویژه گرامیداشت هفته تأمین‌اجتماعی، برنامه زمان‌بندی حضور مدیران بخش‌های مختلف سازمان در مرکز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی به مخاطبان و ذی‌نفعان به شرح زیر اعلام شده است:

مدیران حوزه معاونت بیمه‌ای، روز دوشنبه ۲۰ تیر ساعت ۸ تا ۹ صبح
مدیران حوزه معاونت درمان، روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ساعت ۹ تا ۱۰ صبح
مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، روز سه شنبه ۲۱ تیر ساعت ۱۴ الی ۱۵
مدیران حوزه معاونت پشتیبانی، مالی و برنامه‌ریزی، روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۹ الی ۱۰ صبح
مدیران حوزه مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات، روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۴ الی ۱۵

به گزارش ایرنا، سامانه ۱۴۲۰، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی است که به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راه‌اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha