بیش از ۴۰ هزار درخواست مردم کردستان به مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری رسیده است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: ۴۰ هزار و ۴۱۰ درخواست مردمی به مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان رسیده که بیش از ۳۰ هزار درخواست با سامانه تلفنی ۱۱۱ بوده است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دانشگاه کردستان اظهار داشت: درخواست های مردم ازطریق سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۱۱ ثبت و بلافاصله پیگیری و ثبت مشخصات تمامی درخواست ها آغاز شده است.

وی افزود: در طول دو روز فعالیت این مرکز در استان ( پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ تیر)  ۳۰ هزار و ۸۱۰ تماس با سامانه تلفنی ۱۱۱ برقرار و تعداد زیادی نامه نیز به اشکال مختلف به این مرکز رسیده  که ۲۰ هزار آن با آدرس و مشخصات و موضوع بصورت دقیق ثبت شده است.

استاندار کردستان با برپایی ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی توسط معاونین وزرا در استان اشاره کرد و گفت: این میزها هم ۹ هزار و ۶۰۰ درخواست ثبت کرده اند و تعداد زیادی نامه دیگر وجود دارد که باید رفع نقص و ثبت شود.

زارعی کوشا افزود: این نامه ها دسته بندی و به مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ارسال و بعد از آن به دستگاه های مربوطه ارسال و به خواسته های مردم رسیدگی می‌شود.

استان کردستان روز جمعه (۱۷ تیرماه) میزبان سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات همراه وی بود.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان بود.

وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده  و مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کردند.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha