اجرای طرح افزایش شیرین‌سازی آب دریا در چابهار

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: افزایش شیرین‌سازی آب دریا در چابهار از مصوبات سفر رئیس جمهور به جنوب استان، عملیاتی شده و با قوت در دست اجرا است.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی در بازید از کارگاه اجرایی خط انتقال آب از محل آب شیرین‌کن کنارک - چابهار، بیان کرد: پروژه افزایش شیرین‌سازی آب دریا به میزان ۲۵ هزار متر مکعب در شبانه روز به تصویب رسیده که عملیات اجرایی آن از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به این مصوبه و به منظور افزایش ظرفیت انتقال آب، اجرای خط انتقال با لوله به قطر هزار میلیمتر در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: فاز یک افزایش ظرفیت این آب شیرین‌کن به میزان ۲۵ هزار متر مکعب توسط سرمایه‌گذار در مرحله خرید تجهیزات قرار دارد.

وی با بیان اینکه همزمان با شیرین‌سازی آب دریا، اجرای خط انتقال جدید نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد، افزود: مقرر شد که این میزان آب تولیدی به چابهار انتقال یابد و بدون تردید تکمیل این پروژه در کاهش تنش آبی این شهر تاثیر چشمگیری به همراه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha