شرور قمه‌کش و عامل اخلال در نظم عمومی توسط پلیس کرمانشاه دستگیر شد

کرمانشاه - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک شرور قمه کش در چهار راه رشیدی شهر کرمانشاه با حضور به موقع پلیس خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، سرهنگ «محمدرضا آمویی»  اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه شخصی در چهار راه رشیدی اقدام به عربده کشی و ایجاد اخلال در نظم عمومی کرده است، به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل به شرور ۲۱ ساله ای برخورد کردند که با یک قبضه شمشیر در حال عربده کشی و فحاشی و ایجاد رعب و وحشت میان مردم بود که ماموران با دیدن این صحنه بلافاصله نسبت به خلع سلاح این شرور اقدام و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ آمویی با اشاره به معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم، از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و اراذلی خبر داد که با هر نیت و انگیزه ای اقدام به ایجاد اخلال در نظم عمومی می کنند.

عاملان تیراندازی در شهرک دولت آباد کرمانشاه دستگیر شدند 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از دستگیری ۲ عامل تیراندازی در قهوه‌خانه ای واقع در شهرک دولت آباد با اقتدار و حضور به موقع ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به رعب و وحشت شهروندان در شهرک "دولت آباد" کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۵دولت آباد و سرکلانتری شمال پس از حضور در محل و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان تیراندازی شده و در عملیاتی منجسم آنها را مقتدرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه تیراندازی به خاطر اختلافات قبلی رخ داده است، از معرفی افراد تیرانداز به دستگاه قضائی و کشف سلاح مربوطه خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و نزدیک پنج ماه است که تمام مرخصی های آن ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند.

توقیف پوشاک قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف یک محموله پوشاک قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «حیدر حق جویان» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۴۱۰ دست پوشاک قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ حق جویان در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در صحنه

 فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری سارق قطعات خودرو و اعتراف وی به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ «منوچهر رضایی» اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در صحنه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ رضایی در پایان با اشاره به اعتراف سارق دستگیر شده به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت از معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha