بانوی والیبالیست شاهرودی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد

شاهرود - ایرنا - رییس هیات والیبال شاهرود گفت: «ستایش حسینی» بانوی والیبالیست این شهرستان با برتن کردن لباس تیم ملی بزرگسالان کشور به اردوی بلغارستان دعوت شد.

سعید طبسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانوی ورزشکار شاهرودی از سوی فدراسیون والیبال به اردوی تیم ملی بانوان جمهوری اسلامی ایران که در کشور بلغارستان از ۱۹ تا ۲۸ تیرماه برگزار می‌شود، فراخوانده شد.

وی با اشاره به اینکه ستایش حسینی نخستین بانوی ملی پوش شاهرودی است، ادامه داد: حسینی در چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال آسیایی نیز این تیم را همراهی کرد.

به گفته وی، حسینی قبل از این  به مدت یکسال در اردوی تیم ملی نوجوانان کشور تمرین خود را پیگیری کرد و موفق به حضور در تیم ملی والیبال نوجوانان کشور شده بود.

رییس هیات والیبال شاهرود با بیان اینکه تیم ملی والیبال نوجوانان دختر خرداد ماه امسال در شهر «ناخون پاتوم» کشور تایلند به مصاف حریفان رفت، ابراز داشت: حسینی در این دوره از رقابت‌ها به عنوان پر امتیاز ترین بازیکن شناخته شد.

شاهرود میزبان مسابقات والیبال نوجوانان دسته دو کشور شد

طبسی با بیان اینکه مسابقات والیبال دسته دو کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال دختر از پنجم تا ۱۱ مرداد در شاهرود برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۸۰ ورزشکار از یازده استان کشور برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری این مسابقات را سالن تختی شاهرود خواند و افزود: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های والیبال از استان‌های چهارمحال و بختیاری، قزوین، هرمزگان، یزد، توابع استان تهران، آذربایجان شرقی و غربی، قم، زنجان، کرمانشاه و سمنان حاضر هستند.

رییس هیات والیبال شاهرود با بیان اینکه مسابقات قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال پسر کشور نیز هشتم تا ۱۱ مرداد در مجموعه ورزشی ولیعصر(عج) شهرداری شاهرود انجام می‌شود، ابراز داشت: این مسابقات با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۱۰ استان در قالب هشت تیم از یک منطقه برگزار می‌شود.

طبسی به حضور ۱۲ داور از فدراسیون والیبال در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات در چهار منطقه با حضور هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و ۲ تیم از هر گروه به دورنهایی راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: سال آینده هشت تیم نخست مسابقات به دسته یک، هشت تیم دوم به دسته دو و تیم‌های باقیمانده نیز به دسته سه کشور راه خوهند یافت.

به گزارش ایرنا، در شهرستان شاهرود ۲۰ باشگاه بانوان و ۱۵ باشگاه والیبال مردان فعالیت دارند، سه هزار ورزشکار به صورت حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کنند. در رشته والیبال پنج مربی بین المللی و چهار داور ملی در این شهرستان فعالیت دارند.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha